Excel cursus voor secretaresses

Excel cursus voor secretaresses

Excel secretaresse cursus


Eéndaagse cursus om als secretaresse veel nut te halen uit Excel


 

Deze unieke cursus helpt veel voorkomende werkzaamheden van secretaresses d.m.v. Excel efficiënter uit te voeren. De cursus is interactief en wordt gegeven aan kleine groepen, waardoor er ruimschoots ingegaan wordt op door de cursisten aangegeven voorbeelden van werkzaamheden.

 
Trainingen vanaf € 495,- bij 2 deelnemers op locatie.

 
[caption id="attachment_3002" align="center" width="300"]Excel voor secretaresses Na de cursus "Excel voor secretaresses" kunt u ook anderen ondersteuning geven.[/caption]
 
Voorbeelden van werkzaamheden waarop wordt ingegaan:
 
  • Afdelingsoverzichten met bezettingsroosters
  • Adreslijsten sorteren
  • Actielijsten maken met gekleurde prioriteitsaanduidingen
  • Invulformulieren c.q. enquêtes maken
  • Kosten versus budget overzichten maken
  • Personeelslijsten met beveiligde inhoud
  • Projectplanningen koppelen aan afdelingen en budgets
  • Reiskosten declaraties opmaken en naar totaal overzichten overbrengen

 
Na deze cursus kunt u met Excel:
 
  • Teksten/gegevens invoeren en kopiëren in overzichtelijke tabellen
  • Tabellen automatisch van kleuren voorzien, afhankelijk van de teksten/gegevens
  • Opschonen en ontdubbelen van teksten/gegevens
  • Sorteren en filteren van teksten/gegevens
  • Snel zoeken van teksten/gegevens in grote werkbladen
  • Tabellen en teksten/gegevens kopiëren van en naar Word documenten
  • Eenvoudige formules toepassen
  • Roosters en kalenders maken en kleuren geven
  • Foto’s en afbeeldingen plaatsen in lijsten
  • Kolomgrafieken maken met trendlijn

 
Het cursusmateriaal met voorbeeld Excel sheets helpt u in de toekomst probleemloos, ook al is uw Excel kennis wat weggezakt.
 
Datums
De Excel secretaresse cursus wordt gegeven op uw locatie, waarbij we in overleg de datum vaststellen.
 



[gravityform id="1" name="Aanmelding voor Excel cursus"]
Reactie plaatsen