Eéndaagse cursus om als secretaresse veel nut te halen uit Excel
Deze unieke cursus helpt veel voorkomende werkzaamheden van secretaresses d.m.v. Excel efficiënter uit te voeren. De cursus is interactief en wordt gegeven aan kleine groepen, waardoor er ruimschoots ingegaan wordt op door de cursisten aangegeven voorbeelden van werkzaamheden.
Trainingen vanaf € 495,- bij 2 deelnemers op locatie.
[caption id="attachment_3002" align="center" width="300"] Na de cursus "Excel voor secretaresses" kunt u ook anderen ondersteuning geven.[/caption]
Voorbeelden van werkzaamheden waarop wordt ingegaan:
Afdelingsoverzichten met bezettingsroosters
Adreslijsten sorteren
Actielijsten maken met gekleurde prioriteitsaanduidingen
Invulformulieren c.q. enquêtes maken
Kosten versus budget overzichten maken
Personeelslijsten met beveiligde inhoud
Projectplanningen koppelen aan afdelingen en budgets
Reiskosten declaraties opmaken en naar totaal overzichten overbrengen
Na deze cursus kunt u met Excel:
Teksten/gegevens invoeren en kopiëren in overzichtelijke tabellen
Tabellen automatisch van kleuren voorzien, afhankelijk van de teksten/gegevens
Opschonen en ontdubbelen van teksten/gegevens
Sorteren en filteren van teksten/gegevens
Snel zoeken van teksten/gegevens in grote werkbladen
Tabellen en teksten/gegevens kopiëren van en naar Word documenten
Eenvoudige formules toepassen
Roosters en kalenders maken en kleuren geven
Foto’s en afbeeldingen plaatsen in lijsten
Kolomgrafieken maken met trendlijn
Het cursusmateriaal met voorbeeld Excel sheets helpt u in de toekomst probleemloos, ook al is uw Excel kennis wat weggezakt.
Datums De Excel secretaresse cursus wordt gegeven op uw locatie, waarbij we in overleg de datum vaststellen.
[gravityform id="1" name="Aanmelding voor Excel cursus"]